2012. augusztus 27., hétfő

Miért éppen Balaton?

Ha rendszeresen fotózok, nyár végén mindig átnézem melyek azok a fotók, amelyek a legkedvesebbek számomra. Mint a legtöbb időmet ebben az évszakban a Balatonon töltöm, ez idén sem volt másképp. Amikor csak tehetjük kirándulgatunk, megnézem a napfelkeltét (ez lassan már hagyomány) és augusztus végén elbúcsúztatjuk a nyarat, hogy utána kezdetét vegye az ősz. Én most ezt ezzel a kis válogatással teszem meg, remélem tetszeni fog kedves Olvasóimnak... És hogy miért szeretem pont itt tölteni az időt? Megtudható a bejegyzésből...


Szeretem, mert biztonságot nyújt, ide jövőre is visszatérek...


Ha kedvem szottyan rá, hajóra szállok, de nem sokáig...


A Balatoni táj mindig elvarázsol, egyszerűen meseszép...







A zöld fű, hegyek és a víz látványa mindig megnyugtat...



És a napfelkeltét, hattyúkat sokszor  meg tudom nézni nap mint nap, még ha fel is kell kelni érte korán, vagy megvárni a naplementét a tóparton...
 






Szerintem ennyi leírásból érthető miért szeretem, szeretjük a Balatont (és persze nem csak nyáron...)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése