2013. november 10., vasárnap

Ősszel is: Balaton!

Már régóta terveztük, hogy egyszer ősszel is megnézzük, milyen a Balaton. Szerencsére most sikerült, ráadásul egy nagyon szép napsütéses időt is fogtunk ki. Én, ha van mit fényképezni olyan vagyok, hogy addig megyek, amíg van téma - addig nem is érzek fáradtságot, viszont utána meg annyira kimerülök, hogy örülök, ha valaki elszállít a szálláshelyre :-)
Már megvannak a kedvenc helyek, amiket már jól ismerek, szóval nem kellett elgondolkozni, hogy mi is legyen az útvonal. Legutóbb Aszófőt - Tihany-sajkodot jártuk körbe nyáron (ez olvasható a Balatoni barangolások című bejegyzésben - most Balatonszepezd, Révfülöp volt a fő célpont. Természetesen olyan kimaradhatatlan témákkal, mint a strandokon a vízből kirakott kijáró, csónakok tönkelege (mindaddig amíg meg nem untuk). 
Másnap se volt eseménytelen az élet, Káptalantóti-ba mentünk át, és amíg a család piacozott, én a természetbe mozdultam ki egy kicsit és ott készítettem pár felvételt. 
Igazi kikapcsolódás volt ez a hétvége, felejthetetlen élmény.

Fogjunk neki és járjuk körbe Balatonnak ezen részét együtt!








































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése