2014. február 2., vasárnap

Fagyás és olvadás - Váci Ártéri tanösvény

Az Ártéri tanösvényeket régóta szeretem és már ide is egy jó ideje elszerettem volna jönni. Egyszer egy oldalon bukkantam rá és már akkor nagyon tetszett. Hát még most, ahogy ott voltam! Ahogy haladok  fokozatosan előre  ott ugrál nem messze tőlem az Ökörszem, Őszapók repülnek az egyik ágon, Jégmadarat leshetek meg lopva, nehogy tovább repüljön, amint megmozdulok... Szinte magával ragad ez a hely, mind hangulatával, mind élővilágával egyaránt...

Mikor rákerestem ezt olvashattam:


"A Duna közeli váci ligetben az ide látogatók szakvezetővel történő végigjárással megismerkedhetnek az édesvízi 
élővilág egyik meghatározó élőhely együttesével, mely minden korosztálynak felejthetetlen élményt nyújt"
 
Hát most szakvezető ugyan nem volt, de így is fantasztikus élményt nyújtott, a közlekedés időnként nehézkesebb volt - hol havas, 
hol enyhén fagyos részeken kellett menni. De mivel olvadt is rendesen - felbátorodtam és haladtam tovább.

Kedves olvasóm - járjuk körbe ezt a helyet, még ha csak virtuálisan is most...Már látszódott, hogy valóban olvad, jön hamarosan az enyhülés. Nem bántam meg, hogy egy
szabadnap alkalmával eljöttem ide és bár kockára fagytam (szó szerint) rengeteg jó kép készült.
































A lényeg, hogy megérte végigmenni a zord körülmények ellenére is - és elhatároztam,
hogy ide még mindenképp kinézek, amilyen gyakran csak lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése