2014. február 2., vasárnap

Havas Vácrátót

A szerdai hóesés során valahogy bennem volt, menni kéne. Hogy hová? Természetesen Vácrátótra. Már néhány éve terveztem, hogy amikor igazi nagy hó lesz, akkor kimegyek oda, de valahogy ez tavaly nem jött össze... Most viszont sietni kellett, mert ki tudja mennyi ideig marad meg egyáltalán...
Odafelé egy kicsit lelohadt a lelkesedés, ugyanis az utakat elnézve alig volt hó, szinte csak foltokban. De ahogy megérkeztem a helyszínre azért a bizakodás nőtt egy kicsit, jeget is láttam, meg beljebb, friss igazi ropogós havat, amin bizony élvezet menni. Ha az  első hó is leesik akkor is kimozdulok a lakásból, hogy járhassak rajta egyet. Valahogy teljesen rabul ejt az érzés, ha ilyenkor megyek rajta...

Többször jártam már itt, ahogy azt a bejegyzések is mutatják, de valahogy mindig egy új arculatát fedezem fel ennek a tájnak - legutóbb ősszel voltam itt. Madárvilágban nagyon gazdag, látnivalóban is. Sokszor inkább hétköznapot választok, mert akkor nincs annyi látogató és sokkal jobban átlehet gondolni, hogy mit is örökítsek meg, mit érdemes feltölteni a blogra. És annyira szerencsés voltam, hogy a nap is kisütött, így aztán lehetett szép felvételeket készíteni...

Nos hát akkor kedves Olvasóm induljunk neki és ha virtuálisan is, de járjuk körbe ezt a helyet, milyen télen!


 































1 megjegyzés: