2014. június 18., szerda

Nyári természetfotók

Végre eljött a várva várt szombat, amikor fotózhatok. Múlt hét szombaton fotóstársammal először Budakeszi környékén jártunk. Már többször voltam ezen a helyen és annyira kikapcsol, ha itt vagyok, hogy valami leírhatatlan... Mindig más arcát mutatja, rengeteg madárfaj található itt, ha alaposan körülnéz az ember. Most is hallottam búbos bankát, gyurgyalagot, seregélyt, rigót..., nyulat is kergettem egy kicsit, :-) Legnagyobb meglepetésem repcét is láttam, pedig már azt hittem, rég elvirágzott és lecsúsztam róla.
Az volt a cél, hogy szép természetképekkel térjünk haza, reméljük sikerült is...  Próbáltunk korán indulni, de nyáron egy igazi napfelkeltére felkelni...
 
Lássuk hát, milyen fotókat készítettem aznap, jó szórakozást kívánok ! 


Szorgosan dolgozott...

Ez a völgy mindig szép...
Talán festményen nézne ki jobban?
Imádom az ilyen helyeket...
Gyurgyalagok repültek!
És az egyik póznára rászállt
Tájfotóból nem volt hiány..
Nyúl szaladt el előttem a bokrokhoz... Legközelebb ügyesebb leszek.
Messze tehenek legelésztek
 

Meseszép ez e hely...
Ahogy sétáltam előre, egy sárga mezei virágra lettem figyelmes. Gondoltam is mindjárt - no ebből készítek egy tájfotó sorozatot :-) Kicsit a repcére emlékeztetett, de lehet hogy csak egy mezei sárga virág volt. Mindenesetre a fotókon jól néz ki.













Természetesen pár madárfotó is készült itt:

Seregély az egyik fán
Fiatal tövisszúró gébics
Kicsit közelebbről...
Miután mindenki kisétálta és fotózta magát átmentünk egy másik helyszínre - a Hárosi-öbölbe, egy másik kedvenc fotóhelyszínünkre. Itt is témázgattunk egy picit...

Csónakok, halomban...
Tőkés récék fürödtek...
Rigó talált egy gilisztát...
Tipikus Hárosi öböl fotó
Barna lepke
Mert szép volt...
Fekete rigó figyelte mi történik...
Légy szárítkozott...
Mint egy festmény...
Tőkés réce tojó... szeretem őket fotózni
Ragadozó madár a magasban
Hát ezt még gyakorolnom kell...
Mai napra az utolsó fotó egy fehérpettyes álcsüngő lepke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése