2014. június 13., péntek

Váci ártéri vizek...

Az állatkert nem igazán jó természetképek készítésére, inkább csak tesztelgetésre mit is tud a drágaszág.
Így a következő fotós szombaton Vácon jártam.  A Váci tanösvény nagyon szép, legutóbb télen tapasztalhattam ezt: Váci tanösvény télen. Most egy kicsit később is indultam, a fények is elég erősek voltak, így nehéz volt jó képeket csinálni. Párat azért feltettem ide, amiket jónak véltem. Jó szórakozást kívánok hozzá ! 


Megérkezéskor ez a szép látvány fogadott...
Próbáltam a levél élességét állítani, még van mit gyakorolni...
Az ártéri vizekhez ilyen úton kell haladni... Néha bizony körültekintően kell figyelni.
Szitakötőt vettem észre...
Egy fiatal és hamvas zöld küllő ült az egyik ágon...
Valamit hosszasan figyelt
A vízben rengeteg béka volt...
Kék szitakötő nézett vissza rám
Csónak és a tó
Itt lehetne egy jót horgászni...
Laposhasú acsa teregette szárnyát
Ez talán egy picit jobb lett róla
Még egy csónakos fotó...
És búcsúzóul egy barna lepke...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése