2014. július 25., péntek

A felkelő nap birodalma...

Van aki szerint már giccs ez a téma, lejárt lemez. Nem tudom, én úgy vagyok vele, hogy akárhányszor átélném újra. Még sötétben kell elindulni a célponthoz, célszerű egy elemlámpa használata. Ha nagyon korán indulunk még a pirkadatot is megtekinthetjük. Én valahogy ezt a pillanatot újra és újra szívesen átélem. Miért? Nem tudom. De egyszer mindenki próbálja ki. Megéri, persze ha még nem látta. Meg egy kicsit az új Nikont és a hozzá tartozó objektívet is tesztelni akartam, vajon mi mindent is tud...
Hadd beszéljenek magukért a fotók...


A hajnal első fényei fogadtak amikor megérkeztem...
Még fény sem volt szinte...
Majd megjelent a nap a horizonton...
Kicsit felhős volt az idő, alig látszott...
Majd megjelent az igazi aranyhíd...
Tényleg mesés volt...
Majd újabb felhőrétegnél újból eltűnt...
De még így is készült szép fotó...
Valahogy mindig más arcát mutatja nekem ez a hely is...

2 megjegyzés:

  1. Igen, a napfelkelte mindig megéri a koránkelést, csetlést-botlást. Olyan csodálatos végignézni-hallgatni a természet ébredését!
    Mindegyik fotó menő, de az utolsó kettő a kedvencem. Szép reggel volt!

    VálaszTörlés
  2. Örülök a megjegyzésnek és örülök, hogy tetszett! Tuti, hogy meg fogom ismételni ezt az élményt még a nyáron :-) A természet ébredése nagyszerű! :-)

    VálaszTörlés