2014. július 17., csütörtök

A Jégmadár birodalma

Egy reggel, ami nem is kezdődhetne korábban. Sokszor úgy vagyok vele, ha hajnalban felkelek jobban ki tudom használni az egész napot. Ezen a szombaton is így volt, az óra 3.50-kor szólalt meg. Persze ilyenkor még a kávéfőző gombját se találom meg, viszont nem is olyan fontos ez most. Egy dolog foglalkoztat: ma meglátjuk végre közelebbről a Jégmadarat. Idáig csak messziről tanulmányozhattam, vagy csak a hangját hallottam. Interneten rengeteg kép kerül fel róla, de persze saját az igazi. R. barátom már is hívott, hogy jön, készüljek. Lessátorral megyünk ki természetesen, hogy rejtve maradjunk. Még a nap is akkor ébredt, amikor megérkeztünk, egy gém felháborodva ment tovább - mit zavarjuk őt ilyenkor? Szinte zaklatásnak vette, hogy ott vagyunk.




Gyönyörű ez a napfelkelte
Lessátor, így figyeltük hová száll le a jégmadár
És megérkezett, nagy volt az ellenfény...
Gyönyörű szép ez a madár...
Öröm volt nézni...
Holtág a Dunán
Bentről figyeltük az eseményeket...
Csodaszép ez a sziget...
És a reggel első napsugarai...
 A túlpartra egy szürke gém érkezett, aludni készült. Láthatóan nem zavarta, hogy ott vagyunk.
Lassan ébredezett már a természet. Mi dolgunk végeztével összepakoltunk. Bevallom először kicsit szkeptikus voltam, hogy lesz-ott Jégmadár vagy sem, de kellemesen csalódtam. Mindenki elégedetten hazatért fotókkal a birtokában a családjához.

Szürke gém érkezett a túlpartra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése