2014. október 17., péntek

Az ősz varázsa...

Már nyár óta vártam ezt a pillanatot, amikor megjelennek az első őszi színek - vörös, sárga, barna és még megannyi változatokban pompázik környezetünk, hullanak a falevelek. Ha eső esik, még érdekesebbé vállnak. Itt Budapesten csak most kezdődött el ez a folyamat, nem gondoltam volna, hogy kicsit kijjebb ennyire előrébb haladt. Mondanom sem kell, hogy ismét egy szombat és persze fotózás. Ködös reggel volt, kicsit aggódtam is a fények miatt, de aztán később megjelentek az első napsugarak is. 

Már ahogy megérkeztünk láttam, hogy lesz téma bőven, és ilyenkor nem törődöm azzal, hogy mennyit kell majd bíbelődnöm a képekkel, inkább megnyugtat és kikapcsol.

Induljunk hát neki kedves Olvasóim és gyönyörködjünk együtt az ősz szépségében, hogy elvarázsoljon minket... Szerintem hogy hol készültek a fotók, hamar rájönnek...



Itt kezdtük meg idei őszi sétánkat...
Mert szép volt...
Alakul, alakul...
Imádom az őszi sétákat...
Magányosan...
Itt már mindenféle színkavalkád várt minket...
Csodaszép tó...
Számomra megnyugtató ez a hely...
Tőkés récéknél a hímek bandákba vonultak, azaz úsztak el...
Szeretem ezt a színt...
De ez is nagyon szép volt...
Egyszer mindennek vége lesz...
Mesehíd az őszbe...
Egy tőkés réce pár gyönyörködött a csobogóban...
Elmaradhatatlan öreg malom és a tükörképe...
Pihenünk itt egyet?
Falevél a faágon..
Ez a látvány mindent vitt...
Moha, falevél, víz csobogása...
Nagyon lenyűgözött...
Alig tudok innen elszakadni...
Kedves nekem ez a hely...
A víz sodrásában...
Az ősz csodálásban...
Moha, falevél, mosott háttér...
Fenyőfa és az ősz...
Egy öreg épület az ősz csodás színeivel...
Mint egy festmény...
No még egy állófotó...

Az örök fotótéma...
Falevelek halmaza....
"Hull az elsárgult levél..."
Kell ennél több?
Színkavalkád...
Egy gombát vettünk észre... Gyerünk hasalni!
Ide mindig kijövök...
Vigyázni kell a piros bogyókkal, mert átverhetik az embert...
Sárga szépség...
Leülünk beszélgetni?

A béke kertje
Még virágzott a kárpáti sáfrány
Szép volt így...
Tájfotó is készült
Búcsúzás az arborétumtól...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése