2014. december 21., vasárnap

Budakeszi Vadaspark

Már többször voltunk ott, mégis  újra visszatérünk. Most az volt a fő cél, hogy olyan képek készüljenek a vadasparkról, hogy nem látszik, hogy ott készült. Én szeretek oda kijárni, visszamenni, mert egy kis séta is feldobja a napot. Hát még ha szabadságon vagyok, miért ne használja ki a fotózni
vágyó emberfiát. Kicsit borongósan, ködösen indult ez a nap is, de persze nem hátráltatott a képek készítésében.  És bár igazából turistának számítottunk, sokat nem ért, mégis volt hangulata. És jó ötlet volt, hogy hétfőn mentünk, mert így elkerültük a hétvégi nagy tömeget...
Járjuk hát együtt körbe a parkot, csodáljuk meg a hiúz szépségét, a medvék játékát !





Hangulatos volt ez a reggeli köd....


Itt már kezdett kisütni a nap...
Ha szerencsénk van itt sétálgatnak a pónik, persze a kerítés mögött...


Csodaszép ez a Muffon


Valahogy ő is sejti, hogy ő nem csúnya...
Még fiatalok, édesen pózoltak nekem...
Nem tudtam betelni a látványával...
Aranyos volt, ahogy táplálkozott...
Medvéket is órákig el tud nézni... Szabadban csak egyszer találkozhatok velük....
Kihagyhatatlan pillanat...
Okosan figyelt...
Portrét is akartam róla készíteni...
No még egyet...
A cél az volt, hogy ne látszódjon hol készült
Egy kis moha....
Fekete rigó repült az egyik fára
Madarak ellensége, de mindig is kedvencem marad


Nem semmi állat a hiúz sem!
Nagyon zavarta, hogy ott vagyok...
Még egy kép róla, és arrébb mentem....
Nyúl pihent az egyik sarokban
 



Valahogy a farkasokat hiányoltam most, nem voltak sehol. Vagy nem vettem észre. Talán majd máskor - máshol. Ha valaki Budakeszin jár és van ideje, ne hagyja ki a Vadasparkot.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése