2014. december 17., szerda

Dunai madarászás

Már egy ideje terveztem, hogy ellátogatok a csepeli szigetre és az ottani kis-dunát megnézem. Több helyen lehetett olvasni, hogy nagyon gazdag a madárvilága és nagy esély van a Jégmadárral való találkozásra is. Volt is vele egy kis kalandom... Viszonylag szép időnek ígérkezett aznap kora reggel, egy kicsit csípős téli, decemberi időjárással.

Mindjárt látszott, hogy valóban érdemes volt kijönni. Az elején kevesebb fény volt, viszont délután kisütött a nap és készült egy pár szép fotó. Sajnos a téli időszámítás nem a jó fotóknak kedvez.

Miközben a területet jártam be egy természetfotóssal is találkoztam, aki mesélte, hogy vidékről költözött fel Budapestre munka miatt és azért ezen a környéken keresett lakást, hogy természetfotókat készíthessen a madarakról, valamint időnként felutazik a Mátrába, hogy az égről is készítsen felvételeket éjjel. Hát igen, az egy másik műfaj.... Teljes mértékben megértettem ezt az embert, engem is valahogy a hattyúk, sirályok, kacsák, kárókatonák, varjúk, jégmadár stb. fotózása órákra ki tud kapcsolni. Mint ha nem is létezne akkor más. És most is tudatosult bennem, hogy nagyon szeretem a Dunát!

Kedves olvasóm, csodáljuk meg együtt a madarakat együtt e mesebeli helyen!


































2 megjegyzés:

  1. Mi lett ezekkel a képekkel? Keresgélek vissza a blogban és egyre több ilyen "üres klépes" bejegyzés jön, minél viszább megyek. :-(
    Merzse mocsarat és apajt máris kijegyzeteltem. Azt gondoltam, hogy ilyen látnivalókért nagyon messze kell utaznom a fővárostól, és az állam leesik, hogy ilyen közel ennyi minden szépet lehet találni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna még feltöltés alatt, itt is a szerverátállás az oka. Van még mit dolgozni a blogon. Kis türelmet, a fotók újra feltöltése nem egyszerű dolog (főleg hogy rengeteg új van). A fotózás is egy egyfajta függőség, nem lehet abbahagyni sosem :-) Rabjává válik az ember :-)

      Törlés