2015. április 23., csütörtök

Fűvészkerti nagyon tavasz

Feleségem ötlete volt, hogy kilátogassunk a Füvészkertbe. Én egy kicsit kételkedtem ugyan mi szép lehet ott, rengeteg ember, miért is lenne érdemes oda kimenni. Hát meglepetésemre, tévedtem. Már messziről látszott, hogy hatalmas kertről van szó. Először a növények nevét sem tudtam, de a hatalmas rózsaszín, valamint sárga fáktól és bokroktól megrakott virágok hamar lenyűgöztek a látványukkal. Mint később megtudtam kikelti bangita (Viburnum bodnatense) és húsos som (Cornus mas) a nevük. Ahogy haladtunk előre a tavasz kedvelt virága az ibolya is sok helyen felbukkant, a sárga, fehér és kék virágú sáfrányok is, a kihagyhatatlan nárciszok és még sorolhatni lehetne a rengeteg növényfajt. Összefutottunk kiskacsákkal is, akik pár naposak lehettek csak, röhögő galambbal. Röpke két órát töltöttünk itt, de felejthetetlen élmény volt...


Induljunk hát neki és járjuk együtt körbe e csodálatos helyet!


Tényleg igazi kikapcsolódás volt ezen a hétvégén elmenni ide, még a viszonylag sok ember ellenére is. A kert nagy, eloszlik a tömeg. Mindig tartogat meglepetéseket és mivel a belvárosban van, annak számára, aki itt lakik könnyen megközelíthető.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése