2015. május 28., csütörtök

A Gyurgyalagok birodalma

Már izgatottan vártam ezt a napot... Ismét láthatom egyik legkedvencebb madaramat a Gyurgyalagot. Egyszerűen gyönyörű, szép, intelligens. A szokásos korai indulással kezdődött a hajnal. Megérkeztünk a helyszínre, felállítottuk a lessátrat akkora távolságra, hogy ne zavarjuk őket. A tavaly jól bevált csalogatós módszert alkalmaztuk most is a saját hangján hívogattuk őket, mobiltelefon használatával fotóstársammal. 
Mivel ennek a műfajnak az egyik alapja a türelem, várakoztunk. Éppen felemeltem a fényképezőgépet és az objektívvel figyeltem azt a helyet, ahová várható volt, hogy megérkezik - gondoltam magamban milyen jó is lenne, ha megjelenne.. És rászállt az első példány, mint a mesében...




Izgatottan figyelte a környezetét...
 

Egyik legkedvesebb madaram...
 











Ők mindig is a kedvenc madaraim maradnak és ha van rá alkalmam ismét fel fogom őket keresni. A saját birodalmukban....

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen, nekem is az egyik nagy-nagy kedvencem

      Törlés
  2. Csodálatos, szeretném tudni, hogy hol van ilyen hely, ahol meg lehet találni őket?
    üdv, Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biatorbágy környékén a halastavakhoz közel. Nagyon szépek és órákig el tudom őket nézegetni! :-)

      Törlés