2015. május 30., szombat

Eső előtt, eső után...

Ezen a héten végig esett és szombatra sem volt más kilátás, de fotós barátaimmal bevállaltuk, hogy kimegyünk Csepelre egy kicsit madarászni, fotózni. Volt, hogy nagyon esett, utána abbahagyta, majd megint elkezdte. Az ilyen időjárást egyébként én nagyon szeretem, mert a vizes virágokról nagyon szép fotókat lehet ám csinálni, megfelelő beállításokkal....  Törpegémet is láttunk akcióban, fiatal széncinegét, ahogy a szárnyait próbálgatja.... 
Mivel a végén nagyon rákezdett az eső, abbahagytuk és hazamentünk... De így is készült pár szép fotó.





Széncinegét vettünk észre, ő meg minket figyelt...
Lehet, hogy itt van a fészke?

Eleredt az eső... De minket nem zavart

Szép ilyenkor az eső áztatta virág...

Nem is kellett keresni a témát, ott volt...

Sajnos a fény egyre kevesebb lett..

És gyakran egy fa alatt kellett megvárni, hogy gyengüljön az eső...

Nem szép ez a táj?
Sokszor érdemes a nádast figyelni. Törpe gémre lehetünk figyelmesek, vagy vízityúkra. 

Örökké kapirgáló vizityúk

Törpe gém figyelt a nádasból...

Szerencsére sikerült egy szép tükörképes fotót csinálni róla....

Szépek e vízinövények...

Ismét a vizes virágok következtek...

Nem tudtam betelni vele...

Tájfotózásra is lehetőség nyílt...
Kis fény azért jól jött volna...
Úttalan utakon....
 
Eső által elázva...

Rózsaszín szépség egy kis bérlakóval
Ahogy sétálgattam, tőkés récére lettem figyelmes. Valószínűleg szomjas volt...






Az eső meg csak csöpörgött... Hol jobban, hol kevésbé...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése