2015. június 21., vasárnap

Csodálatos napfelkelte....

Végre eljött ismét a nagy pillanat, újból napfelkeltét nézhetek... 4:00-kor ébredtem fel, ébresztőóra nélkül, a madarak énekére. Balatonon ahogy kel fel a nap, máris elkezdenek énekelni és csak az ember ámulattal hallgatja tollasbarátaink csodálatos dallamvilágát. Mivel 4.55-kor kezdődik a napfelkelte, gyorsan felöltöztem, fotóstáskát magamhoz vettem és máris indultam...  Megérte, mert még pirkadt amikor leértem  a partra.Természetesen a bejegyzés végén egy slideshow is látható a napfelkeltével, amit HD-ben kötelező megnézni ! :-)
Csodáljuk hát együtt kedves Olvasóim a napfelkelte csodálatos látványát!





































 






Az biztos, hogy nem utoljára néztem meg, amikor tehetem ismét kimegyek. Miután befejeztem a fotózást, mivel akkor a víz hőmérséklete 25 fokos volt, így fürödtem egy jót, utána hazamentem reggelizni...

És az ígért slideshow a napfelkeltéről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése