2015. július 26., vasárnap

Budakeszi tájakon

A legutóbbi szombati fotózás nem sikerült úgy, hogy korán keljünk - nem az én elhatározásom volt, nem én döntöttem így, bár az alvás mindig jó, viszont ha a korai fények elmennek, nem jó eredményt kapunk. De még így is jól éreztem magam ott, ahol voltam, már nem először, de sose tudom megunni. Valahányszor ott vagyok, vagyunk, sokszor kapok valami újat, ezt most köszönöm a természetnek, amit aznap adott. Nem semmi meleg volt akkor sem, hosszúra terveztem a napot, de a klíma hamar ellentmondott elhatározásomnak.
A bejegyzésben látható: tövisszúró gébics, poszméh, bogár-nász, bála, mezei virág, szöcske, tehenek, sárga rigó, gyurgyalag, tengelic.
Járjuk hát körbe e csodálatos helyet együtt!


 

Tájfotózásra is lehetőség adódott....
Tövisszúró gébics légi bemutató....
Szorgosan dolgozunk....
Mezei vadvirág
Bálák a tájban...
Ebből muszáj még egyet :-)
Szemet gyönyörködtető....
Tehenek legelésznek....
Valahogy őket is órákig el tudom nézni....
Tiri-tarka...
Megjelent a pásztor kutyája - futás, tehenek!
Fa minimal...
Nagyon-nagyon messze sárgarigót vettünk észre...
Szöcskét fogtunk....
Egyik kedvencem ez a hely
Virág-lakót lepleztünk le...
Gyurgyalagot lehetett látni jó messze...
Mint egy festmény....
A nyár szépsége....
Bogár-randi?
Tengelicre lettem figyelmes

Tengelic szöcske fogyasztás közben...
Tövisszúró gébics

Türelmes volt sokáig hagyta, hogy fotózzák...

No még egy utolsó fotó a tehenekről...
A tövisszúró gébics sokáig engedte, hogy fotózzam, lehet a nagy meleg miatt már fáradt volt, vagy valamit nagyon figyelt. Ezzel ez a nap véget ért a képek készítése szempontjából. Egy munkás még megállt és kérdezte, mit keresünk, mért vagyunk errefelé, aztán egy jót beszélgettünk a természetről, aratásról,
munkáról, elköszöntünk egymástól - majd beindította a munkagépét és elment aratni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 megjegyzés:

  1. Itt meg elfelejtpdtek az ígért fotók? Ohh, úgy sajnálom, mert a gyurgyalag miatt kerestem rá. Mi tavaly lent a déli határon a Dráván láttunk több tizet, de a magasban körözve, vadul repkedve, túlságosan messze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem-nem meglesz (előbb-utóbb) - csak sok bejegyzést kell pótolnom még. Régebben volt egy szerver átállás (máshol tároltam a képeket) és emiatt egy csomót újra fel kell töltenem és ez idő. Kis türelmet kérek még! Köszönöm :-)

      Törlés