2015. július 24., péntek

Tihanyi Belső-tó

Az ürgék fotózása után átugrottam a tihanyi Belső-tóhoz. Nagyon szeretem ezt a helyet, hangulatával, békéjével, állatvilágával. Azt terveztem, hogy bejárom most nagyobb mértékben, mint idáig, de a nagy hőség miatt, no meg, fényképezőgépem jelezte, hogy az elem le fog merülni hamarosan, stratégiát kellett változtatni. Összehaverkodtam az egyik ottani bolt tulajdonosával, aki feltette minden további nélkül az elemeket töltésre, csak úgy szívességből.  Ez azért ritka manapság!


Addig is, amíg az elem töltődött, gyönyörködni lehetett a tájban. Valami csodálatosan szép, sirályok repültek a magasban, szitakötők szálldostak, békák brekegtek. A napsütés maximumon volt, árnyékban lehetett vagy 33 fok, de mit sem zavart engem. Felszerelkeztem ivóvízkészlettel és útnak indultam, amint az elem már működőképes volt...



























Egy igazi nyári nap volt, nagy melegben, mezőn, vízparton, ürgelyukak közelében. Le is égtem a napsütéstől, de megérte.... Ide vissza fogok még térni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése