2015. október 18., vasárnap

Szürke gém akcióban...

Most szombaton, amikor végre kimozdulhattunk egy kicsit, fantasztikus látványban volt részünk, majd fél órán keresztül egy szürke gémet halászás közben figyelhettünk meg. Engem legalábbis annyira lekötött ez az esemény, hogy közben alig figyeltem a többire, ami majd a következő bejegyzésben lesz pár napon belül. Mivel maga ez a fotósorozat megér egy misét, úgy gondoltam megosztom kedves Olvasóimmal. Külön öröm volt, hogy közben a nap is kisütött (mostanában elég sok eső esik errefelé...) és így lehetett szép fotókat készíteni. Számomra ő a gyurgyalag és  jégmadár után a harmadik kedvencnek számít a sok közül.
Számomra mindenesetre egy élmény volt és ezt próbálom megosztani kedves Olvasóimmal...

Szürke gém akcióban....
Fantasztikus tartása van
Elkezdte lesni a halakat...
Kecsesen mozgott...
Bemerészkedett a vízbe...
És már meg is van az első hal...
A parton elfogyasztotta...
Kicsit megküzdött vele
De nem okozott problémát...
Utána újból nekiindult
Hosszasan figyelte a vizet...
Ott már látott valamit...
Támadásba lendült...
Feszülten figyelt ő is... (és én is)
Továbbhaladt picit...
Most már meglesz...
És már a torkában van a finom falat...
Itt már vizesebb volt picit
Szárítkozni kellett kicsit...
És mire felocsúdtam, megint hal volt a csőrében...

Miután egy idő után jól lakott és úgy döntött el kell mennie, felszállt és eltűnt a fák felett.... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése