2015. november 12., csütörtök

Egy sírkert varázsa...

Ez az a hely, ahová legtöbbször egyedül megyek el, mert lassan már betéve tudom minden részét, eldugottabb helyeit. Ha itt vagyok elgondolkozom az életről, az elmúlásról. Mellette fantasztikus látványban van részem, főleg az év egyik legszebb évszakában. Ősszel elvarázsol, magával ragad és egy 4-5 órás séta alkalmával új élményekkel lát el. Ráadásul nagyon korán kiértem, még senki nem volt az ott akkor, a köd még kézzel fogható volt és a hideg miatt deres volt a fű. Enyhe túlzással úgy éreztem enyém az egész, persze ez pár óra múlva már csak illúzió volt.
Csodáljuk e sírkertet együtt kedves Olvasóim, engem mindenesetre tényleg elbűvölt most is!

A köd kézzel tapintható volt, teljesen elbűvölt a sokszínűség
Köd, dér, levelek.... Ősz
Vajon ő is a dér látványától volt kiborulva?

Nem győztem betelni a látvánnyal
Szép lassan a nap is előbukkant

Ez a fotó a dér látványa miatt készült
Nem semmik az első fénysugarak
Néha mókusokat is látni itt
Na még egy....

Ahol az idő is megáll...
És magával ragad


Nem én raktam össze, ott volt és így....


Szarka keresgélt a levelek között
Elmúlás

Bolyongás


Az ősz színei




Itt elidőztem egy kicsit
 

Csuszka kíváncsiskodott fentről

Dolmányos is lázasan keresgélt
 





Mintha mosolygott is volna...
Vízcseppek és falevél
 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű...
    Én régóta vágyom megnézni Kolozsváron a Házsongárdi temetőt. Egyre kevesebb az esély, hogy valaha is megtehetem... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes ősszel, de persze bármelyik évszakban egy sétát tenni valamelyik temetőben. Megéri. Kár :-(

      Törlés