2015. november 6., péntek

Fák és gyökerek szigete

Már megszokhattam, hogy ha egy kedvenc helyre újra és újra elmegyek mindig más és más arculatát mutatja, de most teljesen másképp tárult elénk, mint ahogyan megszoktam. Még 10 éve strand volt itt, rengeteg fürdőzővel, mára már sár, fák és gyökerek. Talán kevés eső esett, vagy ki tudja, de olyan helyeket is meg lehetett közelíteni, amit máskor nem. Csak ámultam és bámultam és persze készültek a fotók. 
Járjuk hát körbe e mesés helyet kedves olvasóim!


Teljesen más, mint volt...
Egy fa az úton...
Vajon hová vezet ez az út?


Meglepően más táj tárulkozott elénk...


Itt még a fák gyökerei is szabályosan látszanak... Régen víz borította ezt a részt


Régen megközelíthetetlen volt...





Ellenfény



Hullámok, túlpart....




Emberi kéz nyoma...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 megjegyzés:

  1. Alulról a 3. kép szuper! Szeretem ezt a szigetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katalin! Nagyon szépen köszönöm - bizony nagyon szép ez a sziget! (És én is szeretem)

      Törlés