2015. november 16., hétfő

Itatós madárles - novemberi látogatók

Végre eljött az a szombat, amikor jópár órára kint lehettem a madárlesnél. Nem jöttem üres kézzel, a madarak megfigyelésére hoztam magammal diót, sejtve azt, hogy ezért a finom falatért igazi pörgés lesz majd. Nem csalódtam, valóban így történt. Megigazítottam a beülő ágat, beszórtam dióval a legtöbb helyen, ahol érdemes is őket lefotózni. Eléggé résen voltak, mert amint bementem a lesbe, megjelentek. Szép, napsütéses idő volt, jöttek csuszkák, meggyvágók, különböző cinege fajták: barátcinege, kék cinege, széncinege. Hallottam őszapókat a közelben, karvalyt messziről, de ő sajnos nem jött le (viszont addig egy madár se jelent meg, amíg őt hallottam.)
A csuszkák tiszta "örültek" voltak. Úgy döntöttek, hogy a saját tükörképüknek mennek - ami jelen esetben az üveg és emiatt elég sokszor el kellett zavarni őket.
A dió, amit kivittem mind elfogyott. Kellemes egy nap volt, mire úgy döntöttem, hogy hazamegyek, be is felhősödött és elkezdett cseperegni az eső...

Meggyvágó, az egyik kedvenc...

Barátcinege kíváncsiskodott
 




Csuszka megszerezte a diót...
 



Kék cinege az én kedvenc madaram...
 






 


Meggyvágó vizet inni készül...
Meggyvágó vizet iszik...
Csodaszép látvány
Meggyvágó portré
Széncinege



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Igazán szép képeket csináltál. Akkor neked bevált az üveg+autófólia kombinációja. Lassan én is nekiállok a lesemnek. Majd írok. Minden jót és sok szép fotót. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Igen jól bevált :-) Bár néha a Csuszkák örültek és neki akarnak menni az üvegnek, de erre is van megoldás. Szép fényeket és szintén sok jó fotót :-)

      Törlés