2016. február 21., vasárnap

Ébredező természet...

Ritkaság számba megy mostanság, ha nem esik. Most szombatra az időjárás jósok napsütéses időről regéltek - így megbeszéltük, hogy ebben az esetben kimegyünk egy kicsit a szabadba. Kora reggel felébredve azt tapasztaltam valóban elmentek a felhők, kivételesen nem hallani a már-már szokásosnak mondható kopogást az ablakon... Manapság ez ritkaságszámba megy, ki kell használni az alkalmat. Egy viszonylag korai reggeli elfogyasztása után, összepakolva a fotós cuccot és indulás!
Érezni lehetett a levegőben a tavasz illatát, melegen sütött a nap, a madarak már kergették egymást, kóbor macskák pedig nyávogva vadásztak rájuk... Persze a sárra vigyázni kellett rendesen, el ne csússzon az ember.
De beszéljenek inkább a képek erről a csodás délelőttről...



Tőkés réce pár sütkérezett a reggeli napsütésben...
Még nyílnap a Tőzikék...
Nagyon messze zöldikét vettem észre az egyik fán...

Kikeleti bangita virágzik
Na még egyet...
Rigó figyelt az egyik fáról...

Széncinege lesett messziről...
Madarak elesége...

Nem lehetett kihagyni...
Őt alig vettem észre...
Ő is csodaszép volt...
Csak úgy...
Széncinege bátor volt, pedig közelben voltak a macskák...

Mezei veréb figyelte miben mesterkedem...
Dolmányos varjút sokszor látni...

Tudom, sok az ág, de valahogy szépen pózolt...

A fenyőfa ágára szépen világított a nap...
Moha...
No még egyet...
Itt a tavasz!
Hóvirágot találtam ismét az egyik bokor alatt...

Elbujt a zöld alatt...
Poszméh szállt a virágra...

Szorgosan dolgozott...

Színkavalkád...

Ő olyan szép volt...

Mindenféle szín egybe...
Szépséges.....
Itt órákig el vagyok....

Őszapót vettem észre...
Nagyon aranyos volt...
Igazi mutatványos...

Őt utoljára vettük észre távozóban...
Virágzik a margaréta...
Dolgunk végeztével indultunk haza és természetesen ismét befelhősödött közben, hogy újból eleredjen az eső...

2 megjegyzés:

  1. Annyi munkám van és úgy rohannak a napok, hogy alig látok valamit a természet ébredéséből, színesedéséből. Szép sorozat, kedvencem az "Ő olyan szép volt".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős a helyzet, sajnos én is csak hétvégénként tudok elszabadulni - és persze akkor sem mindig. Köszönöm, örülök, hogy tetszett :-)

      Törlés