2016. április 9., szombat

A négy évszak meséje - természetfilm - előzetes

Már régóta megszületett a film alapötlete a fejemben, de most érett meg, hogy hozzá is lássak. A fő téma a természet - ahogyan én látom, az évszakok - ahogyan én rangsorolnám őket. Lesznek benne madarak mind kint a szabadban, mind az itatós madárlesben készült fotókkal, tájfotók a négy évszak legszebb változásával, relaxációs zene. A bemutató film 3:27 lett, HD minőségben nézhető meg. 
Remélem tetszeni fog kedves Olvasóimnak! A folytatás remélem hamarosan ... :-)


2 megjegyzés:

  1. Kedvemre való, szeretem az ilyen egyedi összeállításokat. Várom a folytatást!
    Megkérdezhetem miért a nyárral kezded?
    Üdv. Kavics

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözletem :-) Örülök, hogy tetszik :-) Azért mert a nyár az első kedvenc évszakom, utána jön az ősz, a tél és a tavasz. Azért mutatja be a film is így. Készül már :-))

      Törlés