2016. május 5., csütörtök

Csónakázás a Lagúnába....

Apaj és a repce fotózás után a következő cél a Lagúna volt, fotóstársam telkéhez közel. Ősszel már töltöttem fel ide fényképet róla - itt még a jégmadárral is lehet akár találkozni... Lassan már rutinos vagyok a csónakba szállással (aki ismer, tudja miért...) - és most az evezést is intenzívebben gyakoroltam, ami egyre jobban tetszett. Mellette a fényképezőgépet is kézben kellett tartani és így készült néhány fotó e csodás helyről...


Itt a víz az úr...
Tőkés réce hím fészkét építette?
Mocsári teknős sütkérezett a napon...
Idilli egy hely ez...
A nagy fa biztonságában...
Távolabb húzódott a csónaktól...
Akár jégmadár is lehet itt...
Rájöttem, szeretek itt lenni...
Vajon hová jutunk?
Hattyút vettünk észre...
Ő is észrevett minket...
Vigyázat a fészkemtől...!
Énekes rigók jelentek meg a kertben...
Énekes rigó tojó is keresgélt...
Gyanúsan figyelt a fűből...
Mocsári béka ugrott el mellettem...
Picit hagyta magát lefotózni...
És lassan így zártuk ezt a délutánt...
Még egy utolsó kép már telefonnal...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 megjegyzés:

  1. Szeretem a tavak világát is, az ottani hangokat, szagokat. A látványról most Te gondoskodtál. :-) Hattyút fészkén még nem közelítettem meg, de látom Ti sem mentetek túl közel. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a tavak világát, a látványa megnyugtató érzés számomra kikapcsol. Jobb ilyenkor a hattyúkat nem háborgatni, ők sem szeretik... De így is nagy élmény volt, ráadásul csónakból fotózni :-) Örülök, hogy tetszett a bejegyzés :-)

      Törlés
  2. Micsoda csodás helyek. Apajhoz szívesenmennék veled, együtt fotózni, megmutathatnád a titkos helyeidet. Csak egy baj lenne vele. A korai kelés nem az én erősségem... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig az igazi jó fotókhoz korán kell kelni :-) A Lagúnás fotók már jóval később készültek, ott később is jó fényviszonyok vannak.

      Törlés