2016. május 23., hétfő

Május meghozta az erdei pintyet....

Most hétvégén végre volt időm egyik reggel kilátogatni az itatós madárlesbe. Mivel már jó három hete hanyagolva volt a víz teljesen bebüdösödött és tele volt a tavasz egyéb "áldásaival'. Gyorsan nekiláttam, kipucoltam a madarak számára sem kedves medence tartalmát és új vizet töltöttem bele, mindezt most már egy fél óra-negyven perc alatt. 
Kicsit megigazítottam a les dekorációját is és beültem abban reménykedve, hogy sok madár jön és talán egy új faj is...

De csak egyetlen egy erdei pinty jött (mondjuk ennek is örültem) és csak egy fotót engedett magáról csinálni (ő meg lehet megnézte magát a tükörben?). És amilyen gyorsan jött a semmiből olyan gyorsan el is ment. Őrá több hónapot vártunk, de a türelem meghozta az eredményt. Megérte.. És nem hiába mondják, ne légy telhetetlen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése