2016. május 30., hétfő

Szabad, mint a madár...

Már régóta akartam egy olyan posztot, ahol repülő madarakat mutatok be. Ahogy egyre jobban megismerem a fényképezőgépem által adta lehetőségeket, úgy sikerülnek a levegőben repülő madaras fotóim is. Régen ezek valahogy mindig elmosódottak lettek, bemozdultak vagy éppen beégtek - mindig volt velük valami gond. Most a legutóbbi termésekből válogattam egy csokorra valót...


Madarászáshoz érdemes korán kelni...
Nyári lúd repül az égen...
Párosan szép az élet...
Fekete gólya reptében...
Tőkés récéket is láttam...
Bütykös hattyú húzott el nagyon közel...
Tőkés récék jó magasan...
Sirály partraszállás előtt....
Szürke gém reptében...
Barna rétihéja hím...
Picit közelebbről...
Vadkacsa távlatból...
Bandában jó repülni...
Hajnali napsugár fényeiben a szürke gém...
Szürke gém a víz felett...
Munka közben...
Sárszalonka (idehaza ritka madár...)
Gólya széles vásznon.... (nagyon messze volt...)
És végül egy dolmányos varjú...

Szerintem lesz még folytatása ennek a sorozatnak, szeretem a tollas barátokat nézegetni, ahogy repülnek. Egyszerűen megunhatatlan téma...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 megjegyzés: