2016. július 26., kedd

A Balaton hajnalban mindig mesés...

Már egy ideje terveztem, ha ismét lemegyek a Balatonra, akkor hajnalban megnézem, hogy mennyit változott azóta, amikor legutóbb láttam. Hát szebb lett, mint volt... Ugyan volt egy kis felhő, de ezáltal még varázslatosabb lett és engem sem ijesztett el. Mellette találkozhattam szokás szerint tőkés récékkel, egy fiatal vízityúkkal, barázdabillegetővel, sirályokkal...
Csodaszép volt, leírhatatlan. Hadd beszéljenek a fotók inkább helyettem.


Amikor elindultam így láttam a holdat...
Hajnali fényekben úsznak a tőkés récék...
Csodaszép fények...
A csónak most máshová került, így elmarad a csónakos napfelkelte. Igaz, nem is retro, így nem jó...
No még egy fotó...
Meseszép ez így...
Béke és nyugalom...
A Balaton kincse
Megfogott ez a látvány...
Kicsit felhős volt az idő...
De ezek a fények...
És megjelent a nap!
Leírhatatlan érzés...
Ahogy egyre világosabb lesz...
Nem tudom megunni ezt a tájat...
Teljesen előbukkant a felhők mögül...
Leírhatatlan...
És ez az aranyhíd....
A túlpart alig látszott...
Fiatal vízityúk jelent meg...
A nádas felett...
Kedves volt a vízityúk, ahogy a vizet nézte...
Váratlan találkozás egy barázda billegetővel...
Jópofák voltak, ahogy egyik nézte a másikat, majd a másik az egyiket...
Jópofa volt, ahogy csetlett-botlott...
Lassan vége a fotózásnak...
És itt már lassan véget ért a reggeli mozi...
Sirály a magasban...
Mielőtt leteszem a gépet....

Csuszka az egyik fán...

És egy búcsú ettől a reggeltől...
Tényleg fantasztikus volt ismét átélni egy napfelkeltét, utána pedig megfürdeni a Balatonban. Ezután feltöltődve felmentem a nyaralóba, hogy kezdetét vegye a vasárnapi pihenés...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 megjegyzés:

  1. Csodálatos így kezdeni egy napot lelkileg feltöltődve,gyönyörű képek köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is köszönöm, hogy ellátogattál és megnézted a képeket. Valóban jó volt így kezdeni a napot, csak időben kell hozzá felébredni :-)

      Törlés