2016. július 26., kedd

Apróságok

Legutóbb amikor kint voltam a lesnél - a madarak valahogy nem igazán jöttek, viszont utólag átnézve a képeket rájöttem, hogy nagyon sok kis kedves apróság volt mindenütt kezdve a csigától, katicabogárig, szöcske, lepke, egy 5 percig napfürdőző szitakötő, apró kis bogarak.... - egyszóval elvoltam. Ne mindig azt várd, amire számítasz...
Persze a Tamronnal nem igazán lehet makrózgatni, ahhoz majd egy másik objektív kell, de azért így is született pár kedves fotó...


Egyik legkedvesebb vendég a csiga

Vajon hová megy tovább?
Ő is szorgosan dolgozott
Mintha azt kérdezné, te mit keresel itt?
Biztos lenyűgözte a kilátás...
A légy...
A virág bűvöletében
Őt alig vettem észre...
Szitakötő érkezett
Fáradt lehetett, nem ment tovább...
Többször visszaszállt...
Érdeklődve nézett, de nem ment el...
A virág bűvöletében...
Sokáig lekötött...
A virág alján katicabogarat vettem észre
Ő is pihent egy kicsit...
Egy meglepődött lepke...
Fehér szépség...
Szitakötő pózolt
Fura volt őt nézni az üvegen keresztül
Valahogy megfogott
Itt készült a legtöbb fotó
Szöcske - nagyon jó fej!
Nem zavarta, hogy hasalok közben
Vajon mire gondolt?
Azért még nem vagyok bogaras :-)
Ez az egyik kedvenc képem...
Útközben, elfáradva...
Apró dolgok...
És még apróbb...
És búcsúzóul még egy szitakötő...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 megjegyzés:

  1. Milyen sok szépségben volt részed aznap! Én nagyon szeretem a makro világát. Gratulálok a képekhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Én is nagyon szeretem - de nem könnyű őket észrevenni. Szerintem lesz még folytatása :-)

      Törlés
  2. Csodás képek, főleg a ngy szitakötő, mega szöcske, ahogyan lefelé néz a nagy szemeivel. Mindnek szép hangulata van. Én imádom a makrókat, talán a kedvenc témám is, amit magam a leggyakrabban fotózok. üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Én is kezdem megkedvelni - nagyon szeretem ezeket az apró kis "jószágokat". Na majd megnézem a makrófotóid! üdv

      Törlés