2016. július 16., szombat

Révfülöp, Fülöp-hegyi Millenniumi kilátó

Két hete úgy alakult, hogy egy három napos hétvégét tölthettünk a Balatonon - köszönet érte a családnak és a munkahelynek is. A szombati vihar és a vasárnapi rossz idő után hétfőre már igazi kiránduló idő lett. Mivel Révfülöpön voltunk - feleségemmel úgy döntöttünk, hogy bár sokszor voltunk ott, megnézzük az ottani Fülöp-hegyi kilátót. Felfelé igazi túra-terep, viszont ha felérünk igazi balatoni panoráma tárul a szemünk elé. Innen láthatók magasabb hegyek, nagyobb vizek, de ahol a vulkáni kúpok csodás sokasága találkozik a hatalmas víztükörrel, ilyen kilátás legfeljebb Rio de Janeiro partjainál van...



Először nem is gondoltuk, hogy hamar meleg lesz - de ezt egyre jobban éreztük. Viszont fent már kárpótolt minket a látvány, valamint egy helyen rengeteg lepke volt, így ott egy kicsit elidőztem.... 

Elindultunk a felfelé vezető úton...
Gondos kezek munkája ez a lépcső, jó hogy van...
Leragadtam a lepkéknél, feleségem türelmesen várt...
Már nem volt sok út hátra...
Ahelyett, hogy leültem volna, lepkéztem inkább...
Ő a virágot figyelte, én őt...
Az árnyékban kellemes időjárás volt...
Sokakat megmosolyogtató ez a kidőlt fa, de én igazi lepke-paradicsomban éreztem magam...
És íme, maga a kilátó...
Tényleg, nagyon szép látvány...
A messzi hegyek....
És a magyar "tenger"...
Festői látvány...
Miután leértünk megint lepkéztem egy kicsit...
Órákig el tudnám őket is nézni...

Ő meg a virággal van el órákig...
Teljes virág-bűvöletben...
Melyikre szálljak?
Lentről még egyszer visszanéztünk....
Az épület már nincs olyan jó állapotban, mint új korában és a belépődíjat sem szedik be (akkor éppen nem volt ott senki...). Remek program egy családnak, viszonylag hamar megmászható felfelé, lefelé még könnyebb. És csak magamat tudom ismételni, hogy a látvány az pazar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű képek,remek a kilátás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, valóban nagyon szép hely. Érdemes kicsit túrázni, ha ott van az ember és jó idő van.

      Törlés
  2. Ismerős kilátó :) Jó kis hely és pazar panoráma!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szép hely, bár a kilátó egy kicsit romlik és pénzt sem szednek már :-)

      Törlés