2016. augusztus 23., kedd

Bajor kastélyok körutazás I. rész: Bevezető - előkészületek, elindulás

Időnként feleségemmel kedvet kapunk egy kis utazásra a nagyvilágban, ismerjünk meg olyan helyeket ahol még nem jártunk. Mostani választásunk során a Vivaldi Travel jóvoltából jutottunk el ezekre a gyönyörű helyekre. Arra már rájöttünk, hogy nem bírunk egész éjszaka utazni, kényelmesebb ha hajnalban indulunk egy fantasztikus autóbusszal. Az időjárás is kedvezett, bár láttunk persze esőt, havas esőt, semmiben sem volt hiány. Mostani posztom még csak kedvcsinálónak készült, a fotók folyamatos feldolgozás alatt vannak... (külön bejegyzésben lesz beszámolva minden egyes napról). És készülni fog egy az út során látott látványosságokat bemutató kisfilm is, HD minőségben.

Egy utazás nem mindig könnyű, előtte fel kell készülni rendesen. 2 nappal előtte jöttünk haza a Balatonról, hogy tudjunk pihenni picit. Másnap rohangálás: biztosítást kellett kötni, eurót váltani, bevásárolni hogy némi kaját is vigyünk magunkkal az útra. Reggeli alapból van, vacsorát kértünk - de a kettő között azért hamar éhes lesz az ember. No és a legnagyobb feladat: 4 napra becsomagolni. Viszonylag könnyen oldottuk meg a helyzetet: egy nagy bőrönd és két táska segítségével.
Másnap hajnali négy órás kelléssel időben érkeztünk meg a hat órakor induló buszhoz. Mivel 732 km állt előttünk oda és vissza is majd, így kényelmesen elhelyezkedtünk és csak figyeltük az előttünk elsuhanó tájat (itt lógott az eső lába....):

szebbnél szebb környezettel...

az első kastéllyal...

majd miután úgy éreztük sosem ér véget ez az utazás megálltunk Salzburgban...

másnap reggel a Sasfészekhez mentünk, Hitler rejtekhelyéhez... 1835 méter magasan, havas esőben.

Következő állomás a Herrenchiemsee kastély volt:

Oberammergau egy nagyon kedves kis város...

Rengeteg csodaszép hegyet, völgyet, tájat, vízesést láttunk...

...és Hohenschwangauba is eljutottunk többek között...

...nem utolsósorban láttunk egy titokzatos cseppkőbarlangot is:

A részletekről beszámoló hamarosan :-)

1. Nagyon szép képek. Mindegyik helyen jártam, még jó 10 évvel ezelőtt, az utazós blogomban, ha oldalt a neves listára mész és rámész ezekre a nevekre, akkor rájuk is találsz (még filmes és bescannelt képekkel :-) ) üdv

1. Én is voltam már ezeken a helyeken jó 10 éve, csak akkor még nem tükörreflexes géppel. Gyönyörű mindegyik! Megnézem majd mindenképp! Nekem is lesz filmes beszámoló idővel...

2. Szívem csücske helyek. :-) Mindet nagyon jól ismerem és szeretem, kivéve az a titokzatos cseppkőbarlang. Erre most nagyon kíváncsi vagyok!

1. Örülök, hogy ismét a blogra látogattál :-) Nekem az út során az egyik kedvencem a cseppkőbarlang volt - annyit bevallok, hogy mesterséges, ember alkotta remekmű.