2016. augusztus 30., kedd

Búcsú a nyártól...

Egyik kedvenc évszakom a nyár - lassan véget ér. Hamarosan elvonulnak az itt nem telelő madarak, aludni mennek az ürgék, később kel fel reggel a nap, nincs már este kilencig világos, mint jó egy hónapja... Nem volt eseménytelen, semmi panasz és meg kell becsülni még ezt a pár napot, hetet.
Most már egyre hidegebbek az éjszakák, a hajnalok - ezzel számolnia kell egy fotósnak, ha korán kel. Köd is lehet akár és ha szerencsénk van nem esik az eső. Ebben a pár hónapban rengeteg madár-, tájfotó készült, ebből állítottam össze egy kis válogatást, kis ízelítőt milyen bejegyzések voltak, lesznek hamarosan.... És persze csak örülni tudok, hogy találkozhattam az ürgékkel, lepkékkel, kedvenc kiránduló helyeimmel... Hogy mi minden történt velem a nyáron? Ha szeretné tudni, érdemes végigolvasni ezt a bejegyzést.


Nyáron, ha tiszta az idő és felnézünk az égre gyakran láthatjuk a holdat...



 Tó mellett bizony csodálatos a napfelkelte...



 A katicabogarakat mindig is szerettem lefotózni...



Az itatós madárlesnél a forgalom nyár elején leáll, és alig van sajnos használatban...



A nyári ludak sose veszítik el egymást...


 

Megfigyelhettem egy szürke gémet vadászat közben... Szép volt!



A pipacsmező mindig kötelező :-)

 
A nádirigó csak nekem énekelt...  Így a nyár egyik legszebb fotója lett!




Mi is megcsodáltuk a levendulákat...




A lepkék sem maradhattak ki....



És persze amikor tehettem madarásztam...



Az ürgék egyszerűen a legjobb fotóalanyok!




 És még lesznek elmaradt bejegyzések is, ebből pár fotó ízelítőül :


















 

4 megjegyzés: