2016. augusztus 10., szerda

Szepezdfürdő és környéke

Csepel utáni délutánon, estefelé családommal elindultunk végre a balatoni nyaralóhoz. Nagyon vártam már - kis ejtőzés, sokáig alvás, pihenés jól jött. És persze minden csupa zöld, friss levegő... A víz most hol jó volt, hol hideg (inkább az utóbbi) így nagyjából kétszer voltunk strand közelében. A negyedik nap délutánján feleségem kérte, hogy sétáljunk már egyet, elég a tespedésből. Hiába, mindig az asszonynak van igaza :-) Mindenesetre jó volt csavarogni egyet... 
Láttunk rozsdafarkút, csodaszép virágokat, növényeket, szőlőket, tájakat...



Házi rozsdafarkúakra lettünk figyelmesek
Egyszerűen szeretem a nyarat
A természet érdekességei
Itt én is ellaknék...
A nyár termései
Szőlő és Balaton
Egyik kerítés mentén lettem rá figyelmes
Még bentlakója is volt :-)
A látvány is megnyugtat...
Ők el is voltak foglalva egymással...
Magányos házikó
Csodaszép kilátás...
Kis apróság, de szép...
Szőlők között...
Szép lassan ereszkedtünk lefelé...
Lassan vége a nyárnak?
Elmúlás...
Olyan, mint egy propeller
Szeretem az ilyen kis apróságokat...
Itt egy picit árnyékosabb helyen voltunk....
Ilyentájt sok ilyet látni...
Idén korábban jön el az ősz? Vagy csak meleg van?
Szépen haladtunk lefelé a hegyről...
Békés kis virág a fű alján és a téma is hálás...
És búcsúzóul aznapra egy balatoni hangulatfotó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése