2016. november 22., kedd

Egy kert rejtett szépségei....

Gyakran vagyok azon a nézőponton, ha fotózni támad kedvem nem mindig szükséges messze utazni, egy közeli kis kertbe is elég elmenni és szétnézni, mi minden található ott. Virágokat nézegetni, bogarakat keresni, ha még nincs hideg - lepkéket kergetni. Ha a mázli mellénk szegődik, akkor egy nappali pávaszembe is belefuthatunk a még éppen el nem hervadt orgonabokornál...
Ezek a fotók még október elsején készültek.


Meztelen csigát ilyenkor gyakran látni...
Addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér... ízé, faágad :-)
Már az első őszi sárgás színek....
A virágokat érdemes figyelni...
Itt még zöld színekben...
Nem én raktam oda....
Az elmúlás....
Odamentem az orgonához és meglepődtem...
... és egy nappali pávaszemet vettem észre....
Csak fotóztam és fotóztam....
Elrepült és egy szitakötő jelent meg...
Aztán visszajött a pávaszem is, csodálatosan szép volt...
Csak úgy megtetszett...
"Pózolt" folyamatosan
Az ősz színei....
Nem győztem betelni vele és szépségével
Sárga és zöld...
Még ilyenkor ilyen virágot is lehetett látni...
Idén bizony szép az ősz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése