2016. november 30., szerda

Újra szajkó az itatós madárlesnél

Még csak pár hete kényeztettük tollas barátainkat a giga-etetővel, máris látszott amikor legközelebb kimentem, hogy a nyári pangás úgy tűnik végre véget ért. Persze igazán majd az igazi téli minuszok beáltával lesz nagy pörgés. Amíg tartott az ősz, amikor csak tehettem kimentem a madárleshez. Sárgaság mindenhol, reménykedtem benne, hogy jönnek a tiszta vízbe fürdeni, diót raktunk ki, hogy minél többen érkezzenek. Ez egy október végi nap volt, amikor kint voltam és újra megjelent egyik kedvenc madaram a szajkó... Persze ebben a kirakott teavaj is sokat segített. Most pedig hadd beszéljenek inkább a fotók az ősz színeivel és a madarakkal :-)



Amikor már lehullik lassan az összes levél...
Elsárgulva
Itatós les jelenlegi állapotban...
Érdemes a földön keresgélni...
Egyszer az ősz is véget ér...
Az elmúlásra gondolva...
Legszebb őszi levél
Falevél és pad...
Moha és sárga...
Leülünk megpihenni?
Éjszakai lepkére lettem figyelmes a lesben...
Többször megfordult... Majd elment...
Kíváncsi csacska macska...
Macska el, széncinege jött
Csuszka figyelt sokáig
Ezt bizony elviszem!
Megjelent az első meggyvágó... Talán a beülő ágon is meglesz majd...
Kék cinege büszke tartása
Kíváncsiskodva nézett körbe
Itatós les dekorációval
Még egy cica jött!
Les környezete, gyönyörű volt ősszel
Átjáró
Hamarosan lehullik...
Leírhatatlanul szép
De ez is elmúlik egyszer...
Visszatértem a leshez, szajkó jelent meg végre hirtelen
A teavajra figyelt fel
Mint aki megköszönte volna és továbbment... Úgy, ahogy jött.
Bágyadt katica bogárra lettem figyelmes
Ő már szerintem didergett
És kereste a helyét
Szép volt a víz felszínén...
Mi nem pihen meg az etető tetején?
Mielőtt hazamentem, még egyszer lefotóztam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése