2016. december 3., szombat

Egy esős napon...

Nem is olyan rég amikor szintén egy reggel elindultam a lesbe, ismét esni kezdett az eső. Gondoltam is magamban vége van az ősznek, sajnos véglegesen. Sokan, ha esik nem mozdulnak ki a szabadba, pedig ilyenkor nagyon sok szép dolgot lehet ám látni, tényleg megéri! Fáztam picit ugyan, de csodáltam az esőcseppes faleveleket, ahogy a vízcsepp mint tükör visszatükrözi a természetet... A madarak is ilyenkor pörgősebbek, többet kell enniük a hideg miatt. Úgyhogy indulás, irány ma is a les, nézzük meg mi folyik ott!
A bejegyzésben láthatók vizes falevelek, harkály, szajkó móka, mezei veréb, meggyvágó, zöldike... Elégedett is voltam, fajokban gazdag nap volt ez...





Elmúlt az ősz, vegyük észre...
Időnként még látni ilyen szépségeket...
Nagy fakopáncs tojó
Lehullt már az elsárgult falevél...
Itt már esett az eső
Összefonódva...
Az esőcseppben tükröződnek a fák...
Nem sok fény volt, de így is szép...
Valamiért szeretem ezt a témát is...
Azért hideg volt...
De megérte sétálni egyet...
A víz befagyva alatta a sárga falevél...
Csodaszép volt...
A szél is fújt, de szajkó koma kíváncsiskodott
Érdekelte, hogy mi újság kaja téren
Fakopáncs tízóraizni jött
Szeleburdi egy madár, de nagyon bírom
Szarka továbbra is csak lesi a lest, de nem mer bejönni
Nekem nagyon bejött így...
Mezei veréb érkezett balról
Ő is érdeklődve figyelt
Csináltam róla egy portrét
Ezután jött a szajkó-móka. Már sok fotót feltettem róla, de amit itt produkált muszáj volt megörökítenem.

Hoppá, lebuktam - ezért mosolygok egyet :-)
Mit találok itt?
Ó, vannak finomságok!
Ezt is nagyon szeretem!
Amit ma megehetsz, ne halaszd holnapra...
A szőlőszemet is szeretem ám!
Természetesen más madarak is állandó vendégek már, őket aztán nem zavarja hogy esik, fúj, hideg van - jönnek...

Mezei veréb jött ismét
Széncinege kereste, hogy mi finomság van itt?
Szépen beült a beülőre
Nem véletlenül, volt ott finomság..
És fogyasztotta is szépen...
Szajkó ismét potyázni akart, el is zavarta a verebet...
Kék cinege érkezett...
Meggyvágó felfedezte, hogy így is bejuthat az etetőbe...
Zöldikét csak így sikerült lefotózni, talán máskor
Szajkó a húsra is rákattant
Ősz idéző
Bátortalan széncinege



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése