2016. december 4., vasárnap

Sírkert, kegyelem, madarak...

Pont egy hete miután végeztem a hétfői elfoglaltságommal volt egy kis időm és úgy döntöttem mivel jó idő van kimegyek a Fiumei úti temetőbe, ha már ősszel nem jutottam el. Közel van, már vannak kedvenc zegzugos részeimen, ahová mindig szívesen elsétálok. A falevelek nagy része már lehullott, itt-ott látni egy-két szép sárgaságot. Szeretem, ahogy az avarban botorkálok, mivel hétköznap van nincsenek sokan (talán két embert láttam elballagni jó messze). Ha felnézek a fákra harkályt, fenyőrigókat, őszapót látok és hallok, varjakat természetesen számtalan mennyiségben, szarkát, szajkó, zöld küllő jellegzetes hangját. Ilyenkor mindig eldöntöm, hogy többször vissza jövök még ide...
Járjuk hát körbe e sírkertet kedves Olvasóim és szavak helyett hadd beszéljenek most is a fotók!

























































Majd négy órát sétáltam így a sírkertben, jó volt. Igaz, mivel jött a november hideg szél fújt, a végére majd megfagytam. Szerencsére hamar vissza lehet keveredni a városba, ahová épp vitt tovább a lábam és egy gyros elfogyasztása után már a hideget sem éreztem...


4 megjegyzés:

  1. Nyugalom és béke máshol nincs,csak a temetőben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, mellette azért sok szépet lathatunk :-)

      Törlés
    2. Igen én a sír feliratokat szoktam nézegetni vannak érdekesek

      Törlés
    3. Egyetértek. És milyen szép ősszel.

      Törlés