2016. december 4., vasárnap

Újabb szürke gém "lesen"

Újból kilátogattunk egyik kedvenc helyünkre a Kána tóra. Nagy előnye, hogy Budapesten van - élővilága nagyon gazdag. Ha hajnalban megyünk ki (egy természetet fotózó fotós mikor menne ki máskor?) sok szép látványban lesz részünk. Mikor még csak felépült és először láttam, mindezt nem gondoltam volna. Azóta találkozunk itt szinte rendszeresen az egyik kedvenc madarammal a szürke gémmel. Van amikor, ha meglát azonnal tovább lép.  De ha ügyesen, cserkelve közelítem akkor engedi, hogy fotózzam. Most is ezt a módszert alkalmaztam. Nagyon szeretem ezt a madarat...




Természetesen itt is az egy lépés, egy fotó szabályt alkalmaztam, ami már jól bevált. Mindezt nesztelenül, mert ha észrevesz bizony van, hogy azonnal továbbáll...

Amikor megérkeztünk, így pillantottam meg őt...
Okos és figyelő tekintet...
Átrepült egy másik helyre, gondolom élelem reményében...
Vajon mit  fog itt találni?
Érdeklődve nézett és figyelt...
Türelme az van, szint biztosan
És nem adja fel egykönnyen...
Lépésről lépésre közelebb... Fotózni is így kell...
A nádasban észrevett valamit?
Vajon mit lát?
Lekötötte a figyelmét, de nagyon...
Itt valószínű engem nézett... Honnan ismerős ez nekem?
Egy pózolás a fotóhoz...
Szépen továbbrepült...
De én tudtam, hová...
Itt is próbált keresni megint...
Vajon ismét mit rejt a nádas...
Nagyon szeretem ezt a madarat...
Meglepetés érte?
Tőkés réce pár iszkirizett el valamiért gyorsan közben...
Még egy fotót készítettem róla, aztán hagytam hadd vadásszon tovább...


2 megjegyzés: