2017. február 25., szombat

Kinyíltak a hóvirágok...

Végre kisütött a nap, megérkezett a jó idő. Feleségemmel egyik vasárnap délután úgy döntöttünk sétálunk egyet a környéken. Télen erre nem nyílt lehetőség, így most bepótoltuk egy kicsit. Láttunk ébredező hóvirágokat már, fenyőrigót, fekete rigót, széncinegét, őszapókat, varjút, vörösbegyet... Pedig nem is mentünk messzire. Jó volt egy kicsit kikapcsolódni, friss levegőt szívni.
Természetesen a fényképezőgépet sem hagytam otthon...



Örültem végre a tavasz hírnökének

Fekete rigó tojó kutakodott
Utat tört magának a földből és a dzsindzsából...
Derékfájást biztosító guggolás egy fényképért
Reméljük ezzel vége is, de tényleg a télnek...
Ahogy sétáltunk egy szőlőrigó párra lettünk figyelmesek. Először lent voltak a fűben, majd felrepültek egy közeli fára. Kicsit morgolódtam is magamban - a madárlesnél egyszer láttam csak ezt a madarat elrepülni, itt meg előttem sétál a fűben. De amikor közelebbről megnéztem, abbahagytam a mérgelődést...
Hát nem csodás egy madár? Szőlőrigó
Itt vajon mire "gondolt"?
Faágak között rejtőzködött...
Mintha egy háromszögbe repült volna...

Még egy hóvirág fotó...
Szeretjük ám őt...
Erdei pintyet vettünk észre a faágak között...
Láttunk egy szép nagy varjút...
És a végén egy csodálatos naplementét....

Nagyjából egy óra alatt láthattunk hóvirágokat, rengeteg madarat és egy mesés naplementét... A vasárnapi ebéd után jól jött ez kis a séta - egy picit ledolgoztuk a szép lassan kialakulandó felesleges kilókat... :-) Az egyik bokornál láttunk még egy vörösbegyet, de őt mivel teljes takarásban volt, nem fotóztam le. Majd legközelebb.







4 megjegyzés:

  1. Boa tarde, excelente selecção de belas fotos, mostram na perfeição a maravilhosa e perfeita natureza.
    AG

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boa tarde, muito obrigado! Estou feliz que você gostou do post :-)

      Törlés
  2. A hóvirágokkal nem lehet betelni. Múlt héten még csak kertekben láttam, az erdőben még nem. Azt hiszem, ideje útra kelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jó végre újra látni őket. Lesz még egy bejegyzés hóvirágokról meg téltemetőkről hamarosan :-) Örülök, hogy újból erre jártál :-)

      Törlés