2017. március 19., vasárnap

Egy szeles napon

Nem gondoltam volna, hogy egy egész napos eső után másnapra szép napsütésre ébredek fel (még éjjel is hallottam az eső kopogását...). De amikor reggel kinéztem az ablakon, úgy döntöttem ki kell menni a madárlesbe. Tartottam attól egy picit, hogy sár lesz, de szerencsére nem volt vészes. A kunyhóra is kíváncsi voltam, kibírta-e a szelet, no meg mennyire van tele az itató ennyi esőtől. Tollas barátaim is jól bírták a gyűrődést, egy meggyvágót majdnem belefújt a vízbe a szél, de szerencsére ő ügyesebb volt... Hogy hogyan tudott megmenekülni a poszt végén látható egy mini-videóban.




Szajkó a visszajáró....
Szeretik a friss vizet...
Furcsa hangokat hallottam, szajkó jelent meg...
Játszadoztam a tükörképpel...
Vajon mit talált?
Szép így....
Jó fej volt, ahogy így pózolt...
Vörösbegy szárnypróbája
Félénk egy madár...
De kíváncsi is...
Meggyvágó iszik a vízből...
Egy picit közelebbről....
És még egyszer....
Vörösbegy tükörkép
És pózolás...
Félénk tekintet....
És csodaszép mohával...
Mezei veréb közelről...
Vajon mit vett észre?
Mezei veréb tükörképe
És finomságot talált...
Gyanakvó meggyvágó...
Csodaszép széncinege....

Szegény meggyvágót majdnem befújta a szél... Picit ideges lett utána...
Szarka színek...
Barátcinege kapaszkodik
És valamit figyel fentről...
Harkály talált egy finomságot...
Megkapaszkodva a szél miatt....
Harkály portré....
Meggyvágó frizurája....
Vörösbegy szél borzolta tollazata...
Csuszka tükörkép
Egy kis videó arról, hogy menekült meg a meggyvágó:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése