2017. március 10., péntek

Pörgős szombat

Miután a Kána-tavat körbesétáltam, fél nyolc körül úgy döntöttem ideje az itatós madárleshez kimenni, már várnak a tollas barátaim. A víz még be volt fagyva rendesen, de feltörtem, így a pár hete kirakott kis tálra már nem volt szükség. Elég hideg volt még, de bíztam abban, hogy szépen isznak majd belőle, hiszen csak szomjasak ők is...
Lassan az itatós madárlest kezdik a madárkák megszokni, mindig van most már látogató, vagy kíváncsiskodó. A nap egyik legnagyobb meglepetése az ökörszem volt, valamint az, hogy a harkály folyamatosan eszik a madáretetőből, a meggyvágók nagy bánatára, mert őket meg szépen elüldözi, ha ott van...




Meggyvágó érkezett először nagy meglepetésemre....

Mezei veréb ült a beülő ágra...
Meggyvágó érkezett, picit játszottam a tükörképpel...
Tükörképét nézte a vízben?

Valamit nagyon figyelt...
Egy nagyon szép példány a meggyvágóktól....
Fakopáncs az egyik közeli fán...
Elég óvatos madár...
Szép piros sapkája van...
Vörösbegy tükörkép...
Meggyvágó szomjas volt...
Azt hittem a vörösbegy jött vissza, de nem egy ökörszem jelent meg!
Másik irányból harkályra lettem figyelme....
Ökörszem, mintha egy gyöngyszem lenne...
Harkály mire készülődik?
Ökörszem pózolt...
Harkály tükörkép...
Végre egy értékelhető ökörszem fotó!
Csuszka, a hűséges visszajáró és ínyenc
Harkály portré
Szajkó portré...
Október óta a kedvenc madaram: vörösbegy
Nagyon szépen rászáll a beülő ágra...
Kék cinege, már csak játékból fotózom le....
Mérges széncinege
Tükörkép
Meggyvágó tükörképe
Zárásul aznapra egy bátortalan mezei veréb érkezett...

4 megjegyzés:

  1. Ó, milyen kedves látogatót kaptál. Egyszerűen imádni való ez a kis szépség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, el is neveztük gyöngyszemnek.

      Törlés
  2. Nagyon szuper madárfotók ismét, gratulálok!
    A kis veréb bátortalansága abszolút átjön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Félénkek verebek, de ha sokan vannak nagyon tudnak veszekedni :-)

      Törlés