2017. április 21., péntek

Bolond április

A mostani április tényleg bolondosnak tekinthető. Hol meleg van, kellemes kerti munkálatokra alkalmas idő, hol kegyetlen szél, máskor meg hó esik, hideg van... Lényeg, hogy nem hazudtolja meg magát az időjárás. Mostanában kevesebb időm van üldögélni kedvenc leskunyhónkban, legutóbb reménykedtem abban, hogy tudok már egy kis madárfürdőzést is lefotózni, esetleg kisebb videókat készíteni. Most sem unatkoztam és már régebben rájöttem, ha nem jön semmi érdemes körülnézni a lepkék terén is, ott is érhet meglepetés... Lassan elfogy az ennivaló, etetni sem szabad már őket - kíváncsi leszek vajon akkor lesz-e látogató? Vagy találnak máshol is vizet, pancsolási lehetőséget?




Barátcinege elviszi a maradék diót...
Harkály hűségesen visszatér...
Meggyvágó szigorú tekintettel
Kis kíváncsiskodó...
Harkály börzézik egy picit a fán, közben töpreng: vajon miért nincs kirakva teavaj?
Szajkó küszködik a széllel és a kajával...
Nyílnak a tavaszi vadvirágok...
Örvös galamb is kíváncsi a lesre...
Alaposan körülnéz...
Szomjas, szeretem ahogy iszik a vízből...
Utána mosolyog nekem egyet...
Fekete rigó nem fél a macskáktól...

Énekes rigó hirtelen felröppent, meg is lepődtem...
Harkály pózolgat...
Ő is keresi hol van a jó kis csemege?

Édes vörösbegy röppent fel
Egy másik ismerkedett a fürdési, pancsolási lehetőségekkel....
A másik közben érdeklődve figyelt...
Szép ez a madár....
Galamb a szomjúságát oltja....

Hát nem szép a tavaszi dekorációval?
Na még egy fénykép!
Szépen kizöldült minden...
Széncinegét tényleg nem fotózok már, csak egyet... Ő aranyos volt.
Harkály jött egész közel. Azt hittem, nekiront az üvegnek.
Erdő mélyén jártam...
Szajkót láttam...
Vörösbegy állt édesen és ázottan...
Ő meg vele együtt jött és figyelt okosan...
Igazi wellness élmény....
Széncinege énekelt

Nagyon szép mintázatú lepke
Igazi lepke kavalkád...
Ilyenkor érdemes körbejárni....
Meggyvágó is szomjas...
Széncinege fürdik....

És még egy utolsó fotóval zártam a napot hazafelé menet...

4 megjegyzés:

  1. De jó neked, saját itató mellett a leskunyhóban figyelheted őket közelről! :)
    Mindamellett, hogy jó képek, tényleg egyedi pillanatok, a kísérő szöveg nagyon jó ötlet. Látszik, hogy milyen jó hatással van rád a természet, és főleg a madarak.
    Nálunk is van a kertben kis itató és etető, és én is gondoltam, hogy többet nem adok nekik már enni, ettől a héttől.
    Kitettelek a Juntos közösségi oldalra, hogy mások is idetaláljanak.
    http://nolkeres.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy az oldalra látogattál :-)
      Már nincs értelme etetni őket, sőt ilyenkor már nem is szabad. Találnak mindent - pancsolni, fürdeni viszont szívesen jönnek. Valóban nagyon szeretem a természetet és folyamatosan figyelem az ég madarait, persze amikor van rá idő.
      A kertben jó, ha van itató és etető, ahová most költöztünk szintén van egy kis kerti tó. Jó dolog az, csak sok munka van vele.
      Köszönöm, hogy kiraktad az oldat, én is eljuttatom az ismerőseimnek :-)

      Törlés